Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Milenka i Marcin - Pełny SET. !!!!!!

Napiszę tak . Przebywanie z tą parą naprawdę było ogromną przyjemnością. Powiem jeszcze że dla mnie było zaszczytem móc uwiecznić w kadrze ten ich jedyny dzień w życiu, bardzo ważny. Rozpoczęliśmy zdjęcia od samego fryzjera aż po godz prawie 3,00 na weselu. I Wiecie co ? Nie czułem zmęczenia nic a nic. To wszystko za sprawa tych wszystkich wspaniałych ludzi którzy mnie otaczali podczas zdjęć . Wspaniała atmosfera roztaczała się wokół, a zdjęcia robiły się same. Po prostu rewelacyjni .
Ceremonia miała miejsce w miejscowości Mełgiew w przepięknym neogotyckim kościele. Naprawdę robi wrażenie. Przyjęcie weselne w Trzeszkowicach gdzie byłem świadkiem totalnego czadu :) Na zdjęcia plenerowe wybraliśmy się najpierw do Wąwozu korzennego zaraz obok Kazimierza Dolnego potem już starówka w samym sercu miasta artystów :) Ehh ciągle miło wspominam chwile spędzone z nimi :)

Zapraszam do oglądania oraz jak najbardziej do pozostawiania komentarzy :)














































































































































47 komentarze:

Anonimowy 17 sierpnia 2010 19:18  

Świetne zdjęcia, bardzo miłe wspomnienia. Zabawa była świetna i idealnie to zostało uchwycone.
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Nowożeńców.
Pozdrawiamy Leszek i Magda

Anonimowy 17 sierpnia 2010 19:19  

Przepiękna sesja,naprawdę jestem pod wrażeniem:)byłam na tym weselu i potwierdzam że para MŁODA FANTASTYCZNA.POZDRAWIAM

Kamil Cieniuch 17 sierpnia 2010 19:23  

Aż miło się czyta takie komentarze :)Bardzo dziękuje . Dla mnie to naprawdę dużo znaczy :)

Anonimowy 17 sierpnia 2010 20:00  

Fantastyczne zdjęcia, które oddają kilimat całej uroczystości, a te w plenerze - extra! No i wspaniale ukazałeś piękno naszego Kościoła. Pozdrawiam BEATA:)

Anonimowy 17 sierpnia 2010 20:02  

bardzo ładne zdjęcia i piękni państwo młodzi ............. dużo szczęścia na nowej drodze życia

Anonimowy 17 sierpnia 2010 20:34  

Zdjęcia extra podobnie jak samo wesele. Wszystko uchwycone z najdrobniejszymi szczegółami, na prawdę warto obejrzeć. Pozdrawiam Andrzej Szewczak:)

Anonimowy 17 sierpnia 2010 21:15  

Piękne zdjęcia i cudowna Młoda Para.Pozdrowienia dla fotografa i nowożeńców.

Anonimowy 17 sierpnia 2010 21:18  

Przepiękne, chwile utrwalone w utrwalone i zatrzymane w kadrze, obrazujące szczęście. Sesja plenerowa w Kazimierzu bardzo romantyczna. Młodej Parze życzę tylko pogodnych dni, a Panu fotografowi równie udanych sesji.
Mama

Anonimowy 17 sierpnia 2010 21:20  

Rewelacyjne, genialne i pełne uroku zdjęcia,gratuluję !! Pozdrawiam Asia M-S

Anonimowy 17 sierpnia 2010 21:21  

Z wielką przyjemnością obejrzałam Wasze zdjecia ;) Są CUUUDNE! Wy jesteście cuudni.
Pamiątka na całe żucie. Fotograf umie ująć daną chwile; moment tak, że cała ta radość, miłość i namiętność Młodej Pary jest prawdziwa i szczera. gratuluje Młodym i życze wszystkiego co najlepsze.
ps. dzięki tym zdjęciom mogłam odczuć emocje jakie Wam towarzyszyły podczas tak wyjatkowego dnia. Miłe uczucie. Dzięki. Małgoś M.

Anonimowy 17 sierpnia 2010 21:30  

Z wielką przyjemnością obejrzałam Wasze zdjecia ;) Są CUUUDNE! Wy jesteście cuudni.
Pamiątka na całe życie. Fotograf umie ująć daną chwile; moment tak, że cała ta radość, miłość i namiętność Młodej Pary jest prawdziwa i szczera. Gratuluje Młodym i życze wszystkiego co najlepsze.
ps. dzięki tym zdjęciom mogłam odczuć emocje jakie Wam towarzyszyły, podczas tak wyjatkowego dnia. Miłe uczucie. Dzięki. Małgoś M.

Anonimowy 17 sierpnia 2010 21:42  

Fotki śliczne zarowno jak PARA MŁODA:-)tylko troche mnie malo widac...he...ale cuż bym nie powiedzał to i tak bedzie zamalo...poprostu bylo fajnie...

Anonimowy 18 sierpnia 2010 06:48  

Ja tam byłam miód i wino piłam :)
Zdjęcia są cudowne są emocje, wzruszenie , uśmiech, zaskoczenie- WSZYSTKO NA CO CZEKAŁAM I CO CHCIAŁAM ZOBACZYĆ. Pozdrowienia dla fotografa - genialnie
PS.Milenka wyglądałaś cudownie eh... te Twoje oczy.... A i M

Anonimowy 18 sierpnia 2010 07:01  

zdjęcia bardzo ładne,fotograf zasługuję na wielki pozytyw,pochwały.Jak ktoś szuka dobrego fotografa to tylko KAMIL CIENIUCH.

Anonimowy 18 sierpnia 2010 08:12  

Jak ja czekałem na te zdjęcia... i powiem Wam,że warto było czekać.
Świetny materiał ,świetne kolory , ciekawe kadry, ten klimat. Zdjęcia kościoła coś niesamowitego- podoba mi się bardzo.
Od początku do końca coś się dzieje. Sama przyjemność dla oka- pełen szacuneczek dla fotografa.
A Panna Młoda jest prześliczna , to jest to... :) jakieś objawienie i mam takie wrażenie ,że uśmiecha się tylko do mnie :)Jestem pod MEGA wrażeniem.

Obejrzę jutro jeszcze raz...przy śniadaniu. I potem jeszcze raz. I znów. Rewelacja.
MATEUSZ.

Anonimowy 18 sierpnia 2010 08:31  

Z całym sercem przyznaję ,że zdjęcia są przepiękne,jeszcze takich profesjonalnie zrobionych nie widziałam,a Wy oboje to po prostu brak słów tak świetnie wyszliście, kurcze zazdroszczę takiej sesji, i żałuję,że nie mogliśmy być na weselu, bo widać na zdjęciach,że na weselu panowała świetna atmosfera i zabawa.
Bardzo fajny pomysł,że Wasza sesja się zaczęła od tego jak fryzjerka upinała Ci włosy (a fryzura to po prostu bajecznie prześliczna), no i w Kościele świetne ujęcia mieliście,bo fotograf ujął jednocześnie Was oboje i pokazał również nasz zabytkowy Kościół. Jednym słowem SUPER zdjęcia, i świetnie wyszliście na nich, zwłaszcza Ty w roli Pani Młodej byłaś największą ich ozdobą. Pozdrawiamy. Wiolka i Robert

Igor 18 sierpnia 2010 09:57  

Stary ile masz komentarzy :o

Super set, na prawdę rządzisz :) EEEHHH zazdroszcze.

Niektóre foty w stylu starych dobrych idolów i inspirujących fotografów.

Na prawdę szacun! Nie dziwię się, że masz tyle klientów.

Igor 18 sierpnia 2010 09:59  

Stary na prawdę wielki szacun, zazdroszczę i nie dziwie się, że masz tyle klientów!

Kilka fot pachnie naszymi idolami bądź też naszymi podobnymi autorami którzy nas podobnie inspirują :D

Anonimowy 18 sierpnia 2010 13:09  

Zdjęcia rewelacja... Ale fotografować tak fotogeniczną i piękną pare było z pewnością ogromną przyjemnością :) Wielki szacunek:) Pozdrawiam Łukasz

Anonimowy 18 sierpnia 2010 14:51  

WOW jestem w szoku!!! Cudowny reportaż.Super złapane momenty, duża różnorodność sytuacji, fajne kolory obróbki. Niesamowicie mi się podoba. Szacunek dla fotografa.ŚWIETNA ROBOTA:)
Milenka a Ty cudowna jak zwykle,uśmiechnięta , promienna. Zwalasz mnie po prostu z nóg dziewczyno.Jesteś całą ozdobą tych zdjęć.Klasa ,klasa i jeszcze raz klasa.
Pozdrowienia ze Świdnika. GRZESIEK

Anonimowy 18 sierpnia 2010 18:58  

ędjecia pierwsza klasa,jestem pełna podziwu ze ktoś potrafi najwazniejszą chwile w życiu tak pieknie ując,poprostu nie umiem ując tego w słowa jak piękne są te zdjęcia.kościółzabytkowy przepięknie się prezentuje z Wami w roli głównej,zabawa tez tak ujęta w kadrze ze ogladając zdjęcia poczułam drugi raz jakbym była na weselu, no a te zdjęcia z pleneru ...brak słów...piękności.Milena i Marcin życze Wam jeszcze raz aby ten uśmiech z tych kadrów co został uwieczniony nie znikał Wam z buzi i dawał Wam szczęście,życzy Kamila Z.

Anonimowy 18 sierpnia 2010 20:11  

Każdy czekał na te zdjęcia a teraz gdy się ukazały każdy jest pod wielkim wrażeniem...co tu sie dziwic skoro Milenka-Panna MŁOda tak piękna, że każdy zazdrości.
Każda fotka emanuje miłościa Państwa MŁOdych aż chce się oglądać i ciągle powracać do tych pięknych chwil.
jeszcze raz wielkie gratulacje dla MILenki i Marcina i wyrazy uznania dla fotografa za ujęcie w tak subtelny sposób tego wspaniałego dnia... pozdrawiam Magda S..

Anonimowy 18 sierpnia 2010 20:56  

Milenka śliczna z Ciebie dziewczyna a na tych zdjęciach po prostu bosko...
A co do Kamila to widać,że robisz to co kochasz i co daje Ci wiele radości i satysfakcji , że fotografia jest częścią Ciebie i Twojego życia :)Milena , mówiła że jesteś świetny i miała rację. Gratuluję Ci , życzę powodzenia i wytrwałości w dalszej pracy.Zdjęcia rewelacyjne a siostra moja bombeczka normalnie
ASIA :)

Anonimowy 19 sierpnia 2010 09:05  

Zdjęcia Suuuuper! Zjawiskowo Milenka, to Twoje spojrzenie.... Piękna kobieta z Ciebie.
Gratulacje dla fotografa,wielkie uznanie dla talentu , kawał dobrej roboty ale muszę przyznać, że modeleczkę też miałeś śliczną :) eh.. jak ja bym chciał sam jej robić te zdjęcia ale napewno nie były by takie ładne.[żarcik]
Napewno będę z wielką przyjemnością wracał na tą stronkę...
pozdrawiam ANDRZEJ D.

Anonimowy 20 sierpnia 2010 11:13  

Zdjęcia są genialne. Gratulacje i szacunek dla Pana Kamila. A Ty Milenka cudowna, uśmiechnięta , piękna jak zawsze. Wszystkiego co najlepsze na nowej drodze.. Panu Kamilowi i Tobie koleżanko moja droga życzę szczęścia ale nie tego szczęścia, które można kupić, odcinając się od świata. Nie tego , które można zdobyć , poświęcając marzenia dla wygodnego życia. Życzę Wam szczęścia płynącego z robienia tego , co potraficie robić najlepiej. Płynącego z podjęcia ryzyka próbowania, ryzyka dawania. Trwałej przyjaźni , obecności kogoś kto rozumie wasze łzy, wspaniałych osiągnięć i odkryć jak i tych małych okruchów szczęścia, deszczu na szybie okiennej, kota grzejącego się na łóżku, grzybów na trawie, podwójnej tęczy, gasnących świateł w domu, szeptu odsuwanych zasłon.. Tych wszystkich rzeczy , które rozgrzewają serce i sprawiają , że warto żyć nawet w najsmutniejszy dzień...
Pozdrawiam , dawny kolega z Nadbystrzyckiej Michał P.

Anonimowy 20 sierpnia 2010 14:55  

Super zdjęcia !! Pozdrawiam ; )))

Klaudia ;)

Kamil Cieniuch 20 sierpnia 2010 19:44  

Dziękuję wszystkim za te miłe komentarze :) Aż serce rośnie :)

Anonimowy 24 sierpnia 2010 22:36  

Zdjęcia są naprawdę śliczne.Gratulacje dla Pana Kamila i uznanie dla talentu.Życzę samych sukcesów w dalszej pracy. A Tobie moja Kochana wszystkiego co w życiu najlepsze bez znaczenia jaką decyzję podejmiesz i w którą stronę pójdziesz.Głowa do góry piękna kobietko , trzymam za Ciebie mocno kciuki.
Monika B.
Ps. fajny ten blog dzięki ,że mi go pokazałaś będę tu z miłą chęcią wracała, pozdrawiam Moooniśśś

Miro 25 sierpnia 2010 13:41  

świetny set. gonisz gonisz czołówkę.

Kamil Cieniuch 25 sierpnia 2010 16:29  

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :)

Anonimowy 25 sierpnia 2010 20:29  

WOW... R E W E L A C J A !!!
Fantastyczny reportaż.Jest świetnie naprawdę.Milenka a Ty mnie zmiażdżyłaś poprostu.Piękne zdjęcia i piękna Ty.Dla Matiego jesteś objawieniem ale dla mnie też... :)Willowa się chowa przy Tobie dziewczyno.Szacunek dla fotografa za tak pochłaniające zdjęcia.
eh.. fajne emocje towarzyszyły mi oglądając ten materiał.Kłaniam się nisko fotografowi-zdjęcia marzenie...
pozdrowienia z Kraśnika ROBERT M.
ps. i buziak dla Ciebie

Anonimowy 25 sierpnia 2010 20:42  

Genialnie, zjawiskowo, cudownie, rewelacyjnie, pięknie i przepięknie ..poprostu BRAWO !!!
A Ciebie normalnie nakleję sobie na lodówkę ...
ROBERT M

Miro 27 sierpnia 2010 11:02  

świetna robota

Anonimowy 27 sierpnia 2010 21:22  

Zdjęcia świetne ,moje wyrazy uznania , kłaniam się nisko :)
Pozdrawiam Cię Milenka ślicznie.
JACEK

Anonimowy 27 sierpnia 2010 21:29  

Jesteśmy pod wrażeniem.Zdjęcia super.Świetna robota. Wielki szacunek dla fotografa Twojego Milena.
Pozdrawia Piaseczno i Warszawka
Iwa, Gosia i Pieter

Anonimowy 27 sierpnia 2010 21:50  

Niezmiennie..ehh.. Niezmiennie to TY mnie zachwycasz :)
Zdjęcia super są.Świetna robota.
Warszawa pozdrawia Świdnik
Pieter

Anonimowy 28 sierpnia 2010 08:24  

Dla takich chwil warto żyć...A jeśli ktoś pokaże nam je w taki sposób wspomnienia stają się bezcenne.
Na weselu było pięknie, wróciły wspomnienia. Dziękuje za te zdjęcia Panu Kamilowi.
To niezwykła pamiątka.
Ciocia Ela

Anonimowy 30 sierpnia 2010 18:09  

Istne szaleństwo :))) Cudownie Milenka.Zdjęcia rewelacja. Jestem pod wrażeniem.Niezwykłe uczucie móc oglądać Ciebie i tak zrobione zdjęcia. Aż się sama buzia cieszy . Fajnie naprawdę.
ps. tylko na co dzień więcej uśmiechu :)))
Ania i Wojtek

Anonimowy 1 września 2010 15:08  

Zdjęcia są rewelacja także świetna robota. Gratulacje!!! Jestem pod wielkim wrażeniem.
pozdrawiam , Sławek K.

Anonimowy 3 września 2010 11:37  

Witam.
Zdjęcia są przepiękne.Świetne w całości.
Materiał pierwsza klasa, dobrze się ogląda, niebanalnie i reportersko.
pozdrawiam Ania P.Całuski dla młodych.Milenka cudownie :)

Anonimowy 3 września 2010 11:57  

Brawo świetna robota. Moje gratulacje i wyrazy uznania.Materiał pierwsza klasa.Jestem zachwycona.
Wesele było cadowne.
pozdrowienia dla wszystkich :)
Ewka :)

Anonimowy 4 września 2010 12:26  

B.O.M.B.A :) Jak dla mnie to rewelacyjnie. Zdjęcia mają klimat- to coś co tygryski lubią najbardziej... :)
Wszystko zrobione jest z gustem także klasa i wielki szacuneczek dla fotografa.Nasze wyrazy uznania i kłaniamy się nisko :):)
pozdrawiam Agnieszka

Anonimowy 14 września 2010 11:16  

:) Świetne zdjęcia, super jestem pod wrażeniem. Szczęścia życzę
pozdrawiam , Bartek

Anonimowy 17 września 2010 06:44  

Świetna suknia i świetne zdjęcia, podoba mi się

Anonimowy 1 października 2010 10:22  

Wielkie brawo za “trendy” kadry i bycie tam gdzie trzeba czyli za kreatywne podglądactwo, fajne repo, fajne ! Naprawdę czapki z głów dla Was.
PS. Imprezka była jak się patrzy teraz zostały tylko te piękne wspomnienia .
MACIEJ

Anonimowy 1 października 2010 10:29  

Piękna Dziewczyna, Ładny Pan, a zdjęcia… cóż dużo pisać- kapitalne!
Piękny klimat mają to zdjęcia. Na to się czeka , tego się chce to jest uwięczeniem całego tego magicznegio dnia aż Wam zazdroszczę.pozdrawienia z Warszawy

Magda i Maciek

Anonimowy 13 listopada 2010 23:16  

Zajebiste... Ciary idaaą po plecach :) Absolutna perełka. Genialnie naprawdę.
Buty czyścić!!! Panie Kamilu super!!! Prawdziwy artysta!!!
Szacun wielki dla Ciebie!!!

pozdrawiamy Joanna i Anna T.
P.S. Pijemy zdrowie fotografa :)

Obserwatorzy

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP